التنميـــــــــــــــــــــــة الزراعيـــــــــــــــــــــــــــة
يرجي من حضراتكم التسجيل والتواصل معنا علي المنتدي الجديد ( منتدي الزراعيين العرب ) علي هذا الرابط

http://forumfarm.net/
يرجي من حضراتكم التسجيل والتواصل معنا علي المنتدي الجديد ( منتدي الزراعيين العرب ) علي هذا الرابط

http://forumfarm.net/
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البدر للتنمية الزراعية واستصلاح الأراضي ... انشاء وادارة المزراع ... شبكات ري ... استشارات زراعية ... دراسات جدوي زراعية ... مقاولات عمومية ... بيوت محمية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
البدر للتنمية الزراعية واستصلاح الأراضي - استشارات زراعية -تخطيط زراعي - استصلاح اراضي - إنشاء شبكات ري - تنفيذ مشاريع وخطط زراعية - إنشاء الصوب والبيوت المحمية الزراعية وإدارتها - إدارة وإشراف م / محمد بدر ( حاليا بالسعودية مؤقت )
للتواصل مع المهندس محمد بدر يرجي التواصل علي ايميل eng_mo_badr@yahoo.com وهاتف 0096659164990 - 00966539477763 وعلي صفحة الفيس بوك https://www.facebook.com/mohamed.badr.7798

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان

بنت الاسلام
نمر الرافدين
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Empty
مُساهمةموضوع: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالثلاثاء يونيو 22, 2010 4:53 am

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 444

ايووون النهارده يوم تاريخي .. يوم صعب يكون يوم عادي .. يوم مش زي كل يوم .. يوم شعاره نحن نختلف عن

الاخرون .. يوم بدايتة دربكة

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 10-16

وكله بينادي ويقول اقرب مستشفي دكتور يا بشر .. كان مالها يعني الداية ام سيد ما

علينا .. نظرة قلق ..في واحدة ترقب .. انتظار علي اعصاب .. رايح جاي .. يارب ولد .. يارب بنت .. وفي لحظة

صوت الواء شق الصمت الرهيب دهون .. ابتسامة اترسمت علي الوشوش .. كله جري ع الدكتور .. طمنا يا

دوووك .. مبروك بنوووووووتة زي القمر .. تتربي في عزك .. طيران ع البنوتة وبص لمامتها وضحك وقالها زي

القمر طالعه لمامتها قالتله لاء دي واخده منك كل حاجه حلوه .. طبعا انا لو كنت واقف كنت قولتلهم بطلوا نصب بقي

هترسموا علي بعض .. مسك البنوته وكبر في ودنها .. وقال لام يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Moz-screenshot-2يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Moz-screenshot-3 ( رقيــــــــــه ) حمدلله علي سلامتك

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 940133ylbrt0ln1f

ايوووون انا بقيت عـــــــــــــــم النهارده الواد حسنين ابن خالتي بقي أب احساس غير اكيد طاير طاير طاير من

الفرحة

يا حوبيكا

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Basket_goldensplendor

بجد بجد انا مبسوط اوووي النهارده يا واد .. الف الف مبروووووووووووك يا حوبي .. ربنا يباركلك

فيها

وتتربي في عزك وحمدلله علي سلامة ام رقيــــــــــه

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Pic_2004-07-23_114319

ويلا اتجدعن بقي عشان تخويها يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 953514.. انته فاهم كان نفسي يكون ولـــــد عشان تدهولي اربيهولك واعلمهولك اصول الانحراف والنصبيوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 588706.. فرح لو سمعتني

طبعا كانت تقتلني والمدام كانت تولع فيا

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Ombnoiteanjinhogifds4

عموما ملحوقة انا اتجوز واجيب بس الواد واجوزهولها واوعي تفكيرك

يسولك انك ابو البنت بقي وتتشرط والكلام دهون .. ده انا عمها ياض يعني .. يوم ما حد يجي يخطبها يجي يتقدملي

انا .

بجد يا بومبو الف الف الف مبروك

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 43

من الاخر انا مبسوطلك اوووووووووي يعني مبروك من هنا للسنه الجايه .. ومش

تقلق يوم سبوعها لازم نضرب نووي لانه هيكون يوم تاريخي برضه .

امانه يا واد تبوسلي روووووووقه وتديها 1000 دولار دي هديه كدهون في السبوع بتاعها مش تتخض يا معفن لما اقابلك هحاسبك يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 106934

ودي شوية هدايا كدهون لرووووقه

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Shamal_bas6

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 7Pc_Monogram_girl

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان P7257abm8

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 47109600te9

سوري بجد يا حسنين بجد انا مفحوت اليومين دول وطبعا مكنش ينفع مش ادخل واعمل توبيك لاغلي روووقه وطبعا لابن خالتي ابو روووقه الغالي .. هو توبيك علي قده شوية .. بس ملحوقة بتوبيك في الجون يوم السبوع ان شاء الله

سلانكيتة يا حوبيكاااا .. ومن تاني الف الف الف مبرووك يا دب .. يلا بقي شوفلي بنت جيرانكم اجي اتقدم امتي ؟؟؟
يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 588706 يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 588706 يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 588706
نمر الرافدين
مشرف عام على اسرة المنتدى
نمر الرافدين

ذكر
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Swimmi10
مزاجك : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 110
هل أنت زراعى : محب للمنتدى
احترام قوانين المنتدى : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 111010

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالثلاثاء يونيو 22, 2010 5:47 am

يا ربي عليك يا وادي ههههههههههههههههههههههههههههههه
اعمل فيك ايه بس يا رب

بالاول ما اعرف اقول لك شي على الكلام والمشاعر
الي انت كاتبه تسلم حبيبي وانت تدري انت بالقلب ساكن بدون منازع

بس يا قلبي انت فاهم غلط المدام لسه ما ولدت
بس شفنا نوع البيبي بالسونار طلعت بنوته
لا اكثر موعد الولاده ان شاء الله على عيد رمضان ان شاء الله او بعده بكم يوم

شكلك فهمت غلط مدري انت انت عندك ابن خاله غيري اسمه حسنين ومسمي بنته رقية
طيب تجي الزاي دي هههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم والله على كلامك ورقه مشاعرك يا حبيبي

بس اعلم شي انت اول واحد تعرف لما تولد رقيه ان شاء الله

تحياتي يا الغالي

حسنين
بنت الاسلام
عضو خاص
عضو خاص
بنت الاسلام

العمل/الترفيه : مهندسة زراعية
انثى
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Readin10
مزاجك : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 16210
هل أنت زراعى : مهندسة زراعية
احترام قوانين المنتدى : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 111010

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالأربعاء يونيو 23, 2010 8:51 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
ألف مبروك ياحسنين يا أخويا
ماتتخضش أنا دايما لما اشوف مشاركات وادى بموت م الضحك
بجد أسلوبه ينسي الواحد كل اللى هو فيه

وعقبال مانبارك لك انت كمان ياوادى ع العروسة الاول
أميرة
عضو متقدم
عضو متقدم
أميرة

العمل/الترفيه : محاسبة
انثى
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Sports10
مزاجك : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 110
هل أنت زراعى : محبه للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالخميس يونيو 24, 2010 12:11 am

السلام عليكم
مبروووووك ياحسنين وربنا يقومها بالسلامه يارب
وتتربي باذن الله في عزكم يارب
ومشكور ياوادي علي الخبر الجميل ده
اختكم
اميره
نمر الرافدين
نمر الرافدين

ذكر
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالسبت يونيو 26, 2010 5:47 pm

يا عالم لسه هي بشهرها السابع كمان شهرين للولاده
اعمل فيك ايه يا وادي

ههههههههههههههههههههههههه

ahla hyah
مشرفة عامة
مشرفة عامة
ahla hyah

العمل/الترفيه : student
انثى
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Painti10
مزاجك : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 16210
هل أنت زراعى : مهندسة زراعية

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالسبت يونيو 26, 2010 7:02 pm

ههههههههههههههههههههههههههه تحففففففففففففففففففففففففة ياوادي
مبروووووك يانمر الف مبروووووووووووووك هههههههههههههه وادي اهو مقدم الفرحة قبلها بشهرين يعني المفروض تعمله احتفال خاص ههههههههههههههه

ربنا يكملها على خير يارب ونباركلك على طول ويديم افراحنا يارب
وعقبال ما نفرح بيك ياوادي قريب بس بلاش بنت الجيران .. اياك شثم اياك ثم اياك يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 83710
هتلاقي مشاكل وبلاوي ياخويا لا حصر لها ولا عدد هتقولك لما كنا بنتكلم من البلكونة انت كنت حنين انما دلوقتي انت اسلوبك اتغير
لكن لما تتقدم لواحدة من على اول الشارع مش هتبقى عارفه حاجة هههههههههههههههه

سهيلة(أم ياسين)
مشرفـــة القســــم الديـنـــــى
مشرفـــة القســــم الديـنـــــى

العمل/الترفيه : معلمة
انثى
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Unknow11

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 3:56 pm

ماشاء الله ربنا يقومها بالسلامه ان شاء الله
والف الف مبروووووووك ياحسنين
ويارب يارب يجعلها زريه صالحه ويرزقك يارب برزقها
ربنا يباركلكم فيها ا ن شاء الله وتملي عليكم حياتكم يارب
نمر الرافدين
نمر الرافدين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 9:57 pm

الله يبارك فيك سهيله عقبالك
بس لسه هي بشهرها السابع
يسلموووووووو
الحـالـمــة
مشرفة قسم العيادة العامة ومشاكل الأعضاء
مشرفة قسم العيادة العامة ومشاكل الأعضاء
الحـالـمــة

العمل/الترفيه : معلمة
انثى
الهواية : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Readin10
مزاجك : يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان 3910

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 4:55 am

هههههههههه

الف مبروك مقدما

و ربنا يرزقك الذرية الطيبة
نمر الرافدين
نمر الرافدين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان   يوم تاريخي النهاردة انا بقيت  <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان Emptyالخميس يوليو 01, 2010 12:36 am

الله يبارك فيك الحالمه
عقبال ما نفرح فيك ان شاء الله

يوم تاريخي النهاردة انا بقيت <<عـــــــــــــــــــــــــــــــــم >> يا جدعان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يوم تاريخي في منتدي التنمية الزراعية .. ايوه تاريخي ادخل وانته تصدق